sobota 26. februára 2011

Quote of the Week ( 1 )

Quote of the Week


Quote of the Week je týždenné meme, ktoré usporiadala Jurdit a každú sobotu tu bude visieť. To je prvá vec kde som sa, ako som začala  blogovať, zapojila. Samozrejme môžete pozrieť a QotW ostatných blogeriek a v neposlednom rade sa môžete aj pridať ako som to urobila tento raz ja :D


Každú sobotu teda budem uverejňovať výroky z kníh : 
  1. vtipná scéna
  2. romantická scéna
  3. silný moment
Upozorním však že niektoré výroky môžu prezrádzať dej.



Vtipná scéna : Triaška Maggie Stiefvater

Pri zvuku jeho hlasu som musela znova privrieť oči, lebo
mi nemal byť povedomý, ale bol. Oslovoval ma odniekaľsi
z hĺbky, rovnako ako jeho oči, keď bol vlkom. Zdalo sa mi ,
že vyrovnať sa s tým bude ťažšie, ako som sa nazdávala.
Otvorila som oči. Bol stále tu. Zopakovala som to. Zavrela som ich a otvorila, ale bol stále tu.
Rozosmial sa. "Dostala si epileptický záchvat? Možno by si si mala ľahnúť do postele."

Romantická scéna : Ľavá ruka Boha Paul Hoffman

Arbell zdvihla zrak od listu a v očiach mala slzy. "To bolo
naposledy, čo o ňom počula." Posunula sa ku Caleovi
a tuho ho zovrela. " Aj mňa k tebe priťahuje čosi veľmi silné.
Nech sa stane čokoľvek, vždy pamätaj na to, že môj duch
bude na teba dávať pozor."
Cale ohromený a zmätený z tejto nádhernej a vášnivej
mladej ženy, nevedel, čo na to povedať. No čoskoro už boli
slová zbytočné

Silný moment : Ak zostanem Gayle Forman

Nikdy som neprežila nič také zložité ako teraz, keď sa
mám rozhodnúť, či zostanem

2 komentáre:

  1. Páči sa mi veta z AK zostanem. Krátka, ale vystihla celú knihu :) a netušila som, že v Ľavej ruke Boha je aj romantická scéna :) už by som si ju mala konečne prečítať, keďže ju máme doma už aspoň pol roka...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Judit no ten vzťah Arbell a Calea ma zobral celkom vážne a nie je to jediná romantická scéna v tej knihe.... inak ja osobne knihu odporúčam čítať až keď budeš mať v ruke aj druhú časť Anjel hnevu lebo z toho konca ťa porazí ako mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť