utorok 15. marca 2011

Teaser Tuesday ( 2 )


Na tento týždeň som si do meme s názvom TEASER TUESDAY, ktorého usporiadateľ je shouldbereading pripravila ....

O čo ide :

  • zober knihu, ktorú momentálne čítaš
  • otvor ju na náhodnej stránke
  • z tej stránky, ktorú si náhodne otvoril napíš dve teaserové vety 
  • NEZAHRŇUJ DO TOHO SPOILERY !!!!! 
  • zdieľaj názov knihy a meno autora, aby ti mohli ostatní TT účastníci tvoju knihu dať do svojej "to-read" záložky




Vampýrská akademie - Richelle Mead


Opřela jsem se o zeď vedle něj, takže se naše paže lehce dotýkaly, a pomalu jsem se na něj usmála. „Víš, to tvoje hrdinský počínání pořád nějak neschvaluju, ale vyděsils je.

4 komentáre:

  1. Čav, Luce. Našla som skvelý nemecký knižný blog, tak som si hneď spomenula na teba, že ťa poteším (dúfam, že ho nepoznáš :D) - http://www.the-mortal-bookshelf.de

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jéjda no zlatá :D tento ešte nepoznám idem ho omrknúť... si ma akurát vyrušila som si objednávala knihu na BD už sa teším na Matched teda po nemecky Die Auswahl .... neviem kto mi to na tú knihu urobil také chúťky... Som zvedavá za ako dlho to príde teraz som objednávala prvý raz z tadiaľ a tie ceny :O a žiadne poštovné však to je raj :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veru veru hej! Milujem ten obchod. Ja som si pred zopár dňami objednala Matched po anglicky. Nahádzala som si knihy do wishlistu a len pozerám, kedy ktorá zlacnie.
    Inak, ja Matched milujem, podľa mňa sa ti bude páčiť. A daj vedieť, aké je to po nemecky (ja som tak trochu germanofil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. a za ako dlho ti to prišlo? hej hej na nemecký preklad som aj ja zvedavá to bude vlastne prvá knižka čo budem v nemčine čítať takže som zvedavá ako dlho ju vôbec čítať budem :D

    OdpovedaťOdstrániť