utorok 12. apríla 2011

Teaser Tuesday ( 6 )


Týždenné meme ktoré usporiadava shouldbereading.


O čo ide :

  • zober knihu, ktorú momentálne čítaš
  • otvor ju na náhodnej stránke
  • z tej stránky, ktorú si náhodne otvoril napíš dve teaserové vety 
  • NEZAHRŇUJ DO TOHO SPOILERY !!!!! 
  • zdieľaj názov knihy a meno autora, aby ti mohli ostatní TT účastníci tvoju knihu dať do svojej "to-read" záložky



Du oder das ganze Leben - Simone Elkeles


Ohne ein Wort zu sagen, schnappt sich Alex die Schlüssel aus meiner Hand und setz sich auf den Fahrersitz meines BMWs.
" Alex, was glaubst,  tust du da ? "

Bez slova Alex schytil kľúče z mojej ruky a posadil sa na miesto vodičas môjho BMW.
" Alex čo si myslíš že robíš? "


Okolo poobedia dnes zverejním moju úplne prvú súťaž tak sledujte blog :)

3 komentáre:

  1. ty si to precitala? no ja odpadnem... ak ano, napis o nej viac.. ten uryvok ma zaujal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ešte nie dnes prišla tak som sa do nej horlivo pustila :) ...jasné potom bude recenzia

    OdpovedaťOdstrániť