utorok 17. mája 2011

Obálky známych kníh z nemeckej továrne na covery :)

Som veľmi rada, že mi píšete ohľadom nemeckých kníh, teda pardon nemeckých prekladov kníh. Viete aké je to príjemné počuť, že nie som jediná ktorá inklinuje k tomuto jazyku? No a tak som sa rozhodla, že vám ponúknem zopár coverov kníh. Nemci totižto vedia tvoriť nádherné obálky a až príliš často sú dokonca krajšie ako originál. Ponúknem vám aspoň zopár. Čo na ne poviete?

Schválne táto obálka síce neprechčí originál ale musíte mi uznať za pravdu, že to určite nie o veľa horšie

Across the Universe - Beth Revis









Hry o život - Suzanne Collins

Táto obálka sa mi strašne páči 

Starcrossed - Josepine Angelini







Výnimočná a Ohnivá - Kristin Cashore


                                                       Proroctvo sestier - Michelle Zink

Nádherné tvory - Kami Garcia a Margaret Stohl

5 komentárov:

  1. No Němci vážně umí udělat pěkné obálky...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nabudúci týždeň ukážam ich spackané výtvory :D aby sme si zasa nemysleli že sú naomylní... ale ozaj je ich menej ako tých podarených

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mě se líbí obálky knih Kristin Cashore :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ohnivá, Výjimečná a Proroctví sester jsou nádherné :)
    Ale že tam mají ty překlady pěkně rychle... U nás vždycky musíme čekat věky :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no niektoré preklady majú rýchlo ale zasa napr. my sme mali rýchlejšie Nočný tieň u nich totiž vychádza len teraz... ale zasa knihy YA majú všeobecne o mnoho viac ako u nás či v Čechách

    OdpovedaťOdstrániť