utorok 12. júla 2011

Teaser Tuesday ( 17 )


Týždenné meme usporiadava shouldbereading.


O čo ide :

  • zober knihu, ktorú momentálne čítaš
  • otvor ju na úplne náhodnej stránke
  • z tej stránky, ktorú si náhodne otvoril napíš dve teaserové vety 
  • NEZAHRŇUJ DO TOHO SPOILERY !!!!! 
  • zdieľaj názov knihy a meno autora, aby ti mohli ostatní TT účastníci tvoju knihu dať do svojej "to-read" záložky

Lovesong - Gayle Forman

Dann sieht sie mich mit diesen Augen direkt an. " Tut mir leid. "

Potom sa pozrela tými svojimi očami priamo na mňa. " Mrzí ma to. "

2 komentáre:

  1. Práve kvôli tebe som knihu začala čítať, vieš o tom? :D A vyzerá to veľmi dobre... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vieš čo? Mňa len mrzí, že sa musím dosť často od tejto knihy odtŕhať lebo mám málo času... strašne ťažko sa od nej odchádza, keď sú tie scény čoraz zaujímavejšie.... normálne sa teším na každú voľnú minútku kedy knihu zasa otvorím :)

    OdpovedaťOdstrániť