pondelok 11. júla 2011

Vyhlásenie výhercov narodeninovej súťaže

A je to tu. Do včera ste mali možnosť prihlásiť sa do mojej súťaže o skvelé knihy. Prihlásilo sa vás dosť a dali ste mi úžasné odpovede na otázku  "Keby si si mal/a vybrať aká postava z knihy by si bol/a, aká by to bola a prečo?". Drvivá väčšina z vás ste ospevovali Rose z VA. A ešte drvivejšia väčšina, okrem jej super vlastností opisovali v druhom prípade Dimitrija ako súčasť toho, prečo by ste chceli byť práve ňou. :D No pre toho chlapa by sa jeden aj pretrhol.

Teraz už k výsledkom ....

Prvá cena - kniha Nočný tieň- Andrea Cremer a Triaška - Maggie Stiefvater získava MoniQ 


 Výherná odpoveď na otázku - No to je ťažké :) ale ak už by som si mala vybrať jednu postavu tak by to bola asi Rose z Vampire academy od Richelle Mead ... na Rose sa mi páči jej odvaha ale hlavným dôvodom prečo by som si vybrala Rose nie je nik iný než Dimitrij :)  - Gratulujem Dimitrij zlomil srdcia väčšine :D

Druhá cena - kniha Ľavá ruka Boha - Paul Hoffman získava  Michaela Adamčíková


Obidvom výhercom blahoželám a idem vám hneď poslať maily, na ktoré sa mi prosím do 24 hodín ozvite. Ak sa tak nestane, budem musieť vyžrebovať iného víťaza. Ak vám z nejakého dôvodu nepríde mail ozvite sa mi na mail Janne.Cha@gmail.com, alebo zanechajte komentár pod článkom.

Ostatní nezúfajte určite ešte súťaže budú......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára