streda 23. mája 2012

Mesačná chvastačka ( z každého rožku trošku )


Mesačná chvastačka  meme, ktoré usporadúva Judit
  1. ukáž čo za knihu si si kúpil/a 
  2. ktorú si vyhral/a
  3. dostal/a si ako darček
  4. dostal/a za recenziu od vydavateľstva
Totálne som zabudla. Spomínala som však, že si nájdem čas a niečo do tej chvastačky uverejním. Keď som však zistila, ako dlho som chvastačku nerobila ( od januára !!!), zistila som, že by tých kníh bolo tak strašne veľa, že aj fotoaparát začal haprovať :D. No a tak som sa rozhodla pre prémiovú chvastačku alias...to najlepšie z každého mesiaca trošku :P.



 Čo som si kúpila :

Tak padne náš svet od Megan Crewe - je to jedna z tých kníh, z ktorých som nebola brutálne ohúrená, ale bola jednak bleskovo prečítaná a má potencionál stať sa jednou najlepších sérií, teda ak to Megan okorení. Tak schválne kto ju vyhrá v súťaži :D.

Ticho od Beccy Fitzpatrick - a je to doma. Prečítaná a musím priznať, že ako správna fanúšička som vyochkaná z Patcha hádam aj na tri mesiace. :D

Das Land der verlorenen Träume je druhý diel od autorky Caragh O Brien. No a ako vidíte mám ju už skoro dva mesiace rozčítanú a nejak nemám čas ju dočítať. Dostala som pri nej akýsi útlm a neviem kedy sa ju pokúsim zdolať.

Recenzné výtlačky :

To najlepšie vám predstavujem z vydavateľstiev Ikar a Slovart ...

Katastrofa od Krystyny Kuhn bola takým prekvapením, že som zostala na poslednej stránke ako obarená. Neviem, kedy vydavateľstvo vydá tretí diel ale už teraz hovorím : MUSÍM HO MAŤ !

Krvavá ruža od Andrei Cremer a Vášeň od Lauren Kate sú tretie diely sérií. Paradox jedno o vlku druhé o anjeloch :D.Chystám sa ne v dohľadnej dobe, ale viete aký som ja strašne zanietený čitateľ a keď prejdem okolo kníhkupectva stále chcem ďalšiu a ďalšiu knihu? No a keďže mám v merku ďalšie dve...Och karamba kedy sa dostanem k týmto ?!? A samozrejme moja srdcovka najlepšia Strach múdreho muža od Patricka Rothfussa. To je pani kniha.

Ďalšie z hitoviek tohto roka. Začiatky úspešných dystopických sérií plus jedna útla malá knižôčka s úchvatnou farbou, ktorá vám totálne zmätie všetky myšlienky. Tlieskam Charlieho malým tajomstvám od Stephena Chboskeho, Pod vražednou oblohou od Vernici Rossi a Škaredí od Scotta Westerfelda.

Momentálne mám rozčítaných viac kníh, no upriamujem sa k druhému dielu Kiersten Whiteovej Nikto nie je bez viny. Vydavateľstvo Fortuna Libri ešte raz ďakujem. Momentálne pocity sú zvláštne, čo ma však teší, opäť sa smejem na vydarených komentároch hlavne hrdinky Evie. V mesačnej chvastačke som uverejnila aj fotky troch kníh, ktoré sa nachádzajú v súťaži, takže ak ste sa ešte nezapojili šup ho tam :).








2 komentáre:

  1. Škaredí, Pod vražednou oblohou, Tak padne náš svět - všechny je chci!! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je ale parada :) vsetky hned sem! :)

    www.artjournalstories.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť