utorok 5. marca 2013

Zaostrené na ...


Chýbajú tu meme. Tak som sa rozhodla jedno viac menej "pravidelné" zriadiť. Ste ma pekne nakopli s komentármi ku súťaži. Niečo obdobné na blogu som už mala v podobe noviniek, ktoré ma zaujali už dávnejšie, no tentoraz to trošku spestrím. V tomto meme vám priblížim to, čo ma v rámci mesiaca zaujalo najviac, na čo sa teším. Knihy, filmy či novinky z blogov, ktoré ma zaujali.

Zaostrené na...


...KNIHU
Tento mesiac som zaostrila na autora Johna Greena. Ako iste viete, jeho dva najlepšie tituly vyšli v preklade vo vydavateľstve Slovart a Ikar. Ale si to tie vydavateľstvá pekne rozdelili čo? Titul Na vine sú hviezdy má na Goodreads pri hodnotení 168 168 ľuďmi ( aké pekné číslo však?... a stále sa zvyšujúce ) hodnotenie 4,53 hviezdičky. Neuveriteľné? Možno, no kniha Kam zmizla Aljaška pri 123 184 hlasoch vôbec nezaostáva so 4,27 hviezdičkami. A teraz ruku hore, koho už toto nenakopne k prečítaniu týchto dvoch kníh?
Nehovoriac o neskutočnom množstve recenzií na blogoch, ktoré Vás nútia slintať na klávesnicu. Isto mi viacerí vytknú, ( hlavne tí, ktorí už majú tieto knihy za sebou ), prečo chcem tieto dve knihy čítať hneď po sebe, keďže sú to totálne citové bomby. Ale risknem to a idem sa "preGreenovať" už tento týždeň !





...FILM

20. marca vychádza DVD Atlas mrakov. Všetci tí, ktorí boli leniví ako ja a neboli v kine, máte šancu si  zadovážiť tento film a pozerať ho ničím nerušene, vo svoje obývačke. Mala som možnosť prečítať si knihu a ak je film aspoň spolovice taký dobrý, tak sa máte na čo tešiť. Je pravda, že čo sa týka knihy, nebolo to zrovna ľahké čítanie. No napriek tomu bola každou kapitolou lepšia a lepšia. Pochvalné recenzie hovoria za všetko. Moju recenziu na knihu si môžete prečítať priamo tu.



...BLOG

Neviete sa dočkať posledného dielu knihy od Beth Revisovej? 18.3. vychádza kniha VŠECHNY BARVY ZEMĚ no kým čakáte, spríjemnite si čas čítaním e-novely s názvom A tak mi unikají. CooBoo nám túto novelu sprístupní už 13.3. na ich webových stránkach, ale dovtedy si môžete každý deň prečítať časť tejto novely na vybraných blogoch. Ak Vás to zaujalo zamierte sem, pre viac informácií.




1 komentár:

  1. John Green je jednoducho génius.^^ Musím si prečítať aj niečo iné ako Alasku a TFiOS.:D

    Film vyzerá fajn...:)

    OdpovedaťOdstrániť