pondelok 23. decembra 2013

Súťaž - Cestujeme časom :)



Tak čo? Tešíte sa na Ježiška? Poupratované? Navarené a napečené? Áno? Tak v tom prípade už prišiel čas na to, aby som po dlhééééééééééééééééj dobe opäť usporiadala súťaž. Berte to ako Vianočno-Novoročnú súťaž!
 Posledný rok to bolo na Knihománií čoraz pomalšie. Články nepribúdajú, recenzie sú naozaj občas a ako tak sa snažím ešte aktualizovať FB stránku. Dokonca som tohto roka nestihla prečítať ani toľko kníh, ktoré som si predsavzala. Poviem vám, že ten rok 2013 bol pre mňa v osobnom živote až príliš rýchly a ani som si nestihla odfúknuť a už je skoro koniec roka. A hneď hlásim, že ako prvé predsavzatie si dávam, že budem znova makať na tom mojom mŕtvom blogu, ako istý človek raz napísal ( chvalabohu nedám sa odradiť ), ale to je už zasa iný príbeh.

A teraz už k hlavnému bodu, prečo ste sem všetci prišli a takto sme sa tu zišli. Súťažiť budeme o dve knihy a to tieto :


Pravidlá súťaže budú trošku iné, ako v predchádzajúcich súťažiach. Obe knihy vyhrá ten súťažiaci, ktorý vyplní formulár. Avšak pozor! Tentokrát nebudem žrebovať. Budem totiž čítať všetky vaše odpovede na otázky a chcem, aby neboli jednoslovné, ale aby ste popustili uzdu fantázií. Vo formulári sú len dve otázky. Nechcem aby boli odpovede hotové romány, ale skúste vymyslieť hlavne pri druhej otázke niečo originálne, nad čím sa zamyslím, nejakú peknú spomienku, vtipnú historku na zabavenie, nejaký citový zaberák.... skrátka hocičo a myslite na to, že výhercovu odpoveď nakoniec publikujem  vo výhernom príspevku. Dúfam, že sa Vám bude súťaž páčiť a ja sa už teším na skvelé odpovede. A samozrejme môžu sa zapojiť Slováci a aj Česi a to do 1.1.2014. Knihu do súťaže venovalo vydavateľstvo Fragment a tú druhú som kúpila len pre vás, v tom najlepšom kníhkupectve v Banskej Bystrici :).

A hor sa do toho !


Súťažný formulár

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára