sobota 14. decembra 2013

Vianočný Knižný Tag

Dostala som veľmi milé pozvanie zapojiť sa do Vianočného tagu blogerkou Zet. Viete, že sa takýchto vecí veľmi nezúčastňujem ale keďže sú čoskoro Vianoce.... čo by nie?



1. Ktorú knižku si spojíš s Vianocami/zimou?
No Vianoce sa mi spájajú vôňou škorice, teplého čaju, koláčiky, deka, svetlá stromčeka, za oknom sneh a v ruke nejaká poriadne hrubánska kniha. Takže napriek tomu, že by som mala hľadať niečo so zimnou tématikou, by som brala pod deku bichľu Meno vetra, Medeného jazdca alebo hm hm hm.... Atlas mraku.

2. Čo zvyčajne podaruješ príbuzným?
Zvyčajne ja? No samozrejme že knihy. Deťom pribudne pod stromčekom Ako si vycvičiť draka ( vedeli ste že to vydáva Slovart?), Lietadlá, Malý princ ( z ktorého si veruže prečítam aj ja ) a Šmolkovia. Zbožňujem to, že straší syn už začal čítať a môžem mu kupovať knihy :D. Dúfam, že z neho spravím rovnakého knihofila ako som ja. Ale nikomu to nepovedzte :D

3. Akú knižku si želáš pod stromček?
Priala som si Iba jeden deň od Gayle Formanovej, pretože milujem jej predchádzajúce knihy a tak som si ju kúpila. Prisahám, že som ju neotvorila a čaká na zabalenie. Inak by som ešte veľmi chcela pokračovanie Pod vražednou oblohou. No uvidíme či sa Ježiško nado mnou zmiluje :D.

4. Máte v rodine nejaké zaujímavé tradície?
Tradície také, skôr bežné. Namáčame si oblátku do medu, ale manželovi rodičia si robia z medu krížiky na čelách a na konci večere si ich navzájom zliznú :D.

5. Ako vyzerá tvoj štedrodenný program?
Varím, varím, varím a podmaz idú rozprávky. Klasika večera, potom zvonček pri stromčeku a rozbaľujeme darčeky.

6. Akú špecialitu si si pripravila na terajšie Vianoce?
Už od minulého týždňa všetkým oznamujem, že bude čoskoro súťaž, takže ju už pripravujem a čo chvíľa spúšťam.

7. Máš rád/a zimu, alebo preferuješ teplejšie obdobia?
Ja mám rada zimu vtedy, keď je veľa snehu a brodím sa v snehuliach do obchodu. Cencúle romanticky visia z každej strechy a viem, že keď sa vrátim domov šupnem sa do teplých papučiek, vypijem horúci čajík a sledujem tú romantiku spoza okna. No aj teplejšie obdobia majú svoj šmrnc. Skrátka mám rada všetko okrem blata a príliš dlhého upršaného počasia.

8. Chystáš sa na Vianoce čítať nejakú špeciálne predpripravenú knihu?
No znova by som si chcela prečítať Medeného jazdca, aj keď viem že nebudem schopná popri tom nič robiť, teda okrem revania a míňania vreckoviek.

1 komentár:

  1. Toho Měděného jezdce si taky musím přečíst, narážím na něj snad všude :)

    Jinak pobavilo mě to "vařím, vařím, vařím" u štědrovečerního programu, mívám to podobně :D

    OdpovedaťOdstrániť