pondelok 3. marca 2014

Knihománia oslavuje 3 roky !!! - výherca


Moji milí premilení...

Je to tu. Vyžrebovala som výhercov mojej súťaže. Ešte pred tým však napíšem zopár zaujímavostí, ktoré som sa dozvedela z formulára. Keďže som ja človek zvedavý, do formulára som zakomponovala otázky ako doplnenie.

Rozhoduješ sa nad kúpou knihy. Čo ťa presvedčí, aby si si knihu zaobstaral (a)?
49%  z vás presvedčí práve kladná recenzia na knihu,
23% iné dôvody ( vymenovali ste GR, anotácia, svoj vlastný úsudok ),
15% presvedčia všetky možnosti ( filmové spracovanie, kladná recenzia, obálka knihy, nálepka svetový bestseller) a až potom si knihu kúpia
10% presvedčí obálka knihy
3% z vás si knihu z najväčšou pravdepodobnosťou kúpi ak je danú knihu filmové spracovanie

Je nejaká zahraničná kniha, ktorú by si chcel/a čítať v slovenčine?

Väčšina z vás je v podstate spokojných s tým, čo vychádza na SK alebo v CZ. Jazykovo zdatnejší a tí, ktorí sledujú zahraničné blogy, však vymenovali zopár zaujímavých titulov, ktoré v slovenčine alebo češtine radi privítali.
Zopár kníh, ktoré sa najviac opakovali :

Gone od Micheala Granta
The Duff od Kody Keplinger
The Immortal Rules od Julie Kagawa
Perfect Chemistry od Simone Elkeles
Ostatné knihy Johna Greena
Nevermore od Kelly Creagh

No a teraz ideme k víťazom :

Jana Lascsáková si vybrala 1. balíček kníh / Očarená nocou a Moje sladké šestnáste storočie.

myska98 získavaš 2. balíček kníh / Ako chutí masala a Tahle píseň ti změní život /

Baby e-maily som odoslala.

Ostatní nezúfajte, súťaže ešte určite budú :). 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára